Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, oktober 14, 2008

Jag fick dig Larsson


Inte visste jag att du åkte buss när du har firmabil. :) För er som inte vet är det killen i gula jackan. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag undrar vem som förföljer vem!!! och dessutom har du inte frågat om lov att fotta våran logga som du lite "snyggt" fått me!!!!

Fredrik Envier sa...

Haha... Behöver inte fråga om lov för att plåta en ryggtavla med en logotyp på, som dessutom inte går att urskilja på bilden. Lite smått nyfiken, "VÅR" logga?! Har du köpt in dig i firman nu?

Anonym sa...

hur vet du att det e jag som sitter på bussen? du vet jag har ett gäng dubbelgångare som har florocerande kläder, men för att stilla din nyfikenhet gällande firma bil så åker jag 2 olika bilar och vid detta tillfälle skulle jag hämta en av dom på verkstan.

Fredrik Envier sa...

Jag vet... Står faktiskt och slickar arslet på den lilla vita pickupen ute på apelgatan nu... ;)