Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, oktober 30, 2008

Om några dagar


Så kommer en ny familjemedlem att bosätta sig hos oss. En av Samsungs läckraste LCD-modeller. Hela 52 tum, med tanke på min dåliga syn, 100Hz, Full-HD och en massa sköna specifikationer som kan få den mest pålästa att skruva på sig. Som inte allt det här vore nog så är den ju så satans jävla läcker!!! Sjukt trevligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ser riktigt trevlig ut, ser dessutom ut att vara deras nya 6-serie som är riktigt bra. Har själv kollat på en sådan och funderat på att byta upp mig inom kort.

Fredrik Envier sa...

Nja, bra gissning men det är en från 8-serien faktiskt. LE-52A866, en riktig skönhet och några resor värre än 6-serien! :)

Anonym sa...

Oh, nya 8:an till och med, inte illa. Finns mycket godis i de apparaterna. Grattis till ett grymt köp och hoppas nya Bond filmen visar sig vara bra, ska passa på att se den i helgen när jag är hemma tänkte jag.