Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, november 22, 2007

Blue Moon Bar Stockholm


Kvällen började som planerat på Blue Moon Bar och stand up comedy-klubben RAW. En succé från början till slut! God mat, god dryck och trevligt sällskap, för att inte nämna Stand-up'en som var sanslöst rolig, fattar inte hur det någonsin kunde bli "ute" att sitta å garva på krogen?! Babbis en gammal vakt och vän jobbad den aktuella kvällen, det stora minnet han har från mig är precis som många andras förknippat med Sambuca. Vad tror du då han bjuder på, en tolva Sambuca till maten! :) Goodie... Hade nästan övergivit sambucan för Fiskarn... När vi sedan skulle vidare från Blue Moon Bar klippte vi tyvärr bort Nox och White Room från listan och begav oss direkt mot Ambassadeur. Här var det fullt med folk och världens ös, Steve Angello och mängder av andra deejays turades om att lira musik till folkets jubel. Jag har till och med en (tyvärr) alldeles för mörk film på när min kära flickvän dansar, inte alltför ofta det händer! =) Ska se om jag kan få över den till datorn vid tillfälle. När klockan började närma sig 03 var det dags att bege sig hemmåt, men först skulle vi käka något... Hade dock glömt att Sveriges farligaste plats, McDonalds Vasagatan har stängt nätter numera, var ju några år sen de ändrade på det förvisso! ;) Bara Fridhemsplan vad jag vet som har dygnet-runt. Sluta med att vi sket i maten och tog en taxi hem till Uppsala. Beklagar att mängden detaljer i bloggen från igår, men här kommer vi in på mitt lilla privata och hemliga liv. Idag kommer för övrigt David till staden, ska vi fira av Cheddar som lämnar stan, händelsen går av stapeln på Bullit! =)

Inga kommentarer: