Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, november 29, 2007

Matblogg eller vad?

Fan, bloggen har ju totalt spårat ur. Satt och kollade mina senast inlägg och vad ser jag? Bilder på mat, text om mat och berättelse om hur våra middagar ser ut och går till. Skärpning verkligen!

Hade ett rätt intressant möte idag, så vi får se vad det leder. Kanske man kommer kunna mätta alla ledsna Seven-själar där ute som trånar efter ett alternativ i deras smak. Staden kokar i dagsläget av klubbar med ungefär samma inriktning. Men men, kan ju verkligen inte säga något om det än så länge i bloggen. Kan dock vara kul för dem som läser att veta att det faktiskt jobbas på och inte bara lagas pizza och paj.

När jag kom hem från stan idag passade jag på att ta en solning på solariet tillsammans med mor min som var på ett litet kort besök. Hon gillade ju solariet sist, även om hon vart grisrosa. Jag blir ju mer tomatröd! :) Det först man möts av när man kommer ned för trappen vid solariet är en stor skylt som nästan täcker hela ingången "VARNING! NYA RÖR!! osv..." VAAA!?? Kan det bli värre än vad det var sist?! Jodå, nog fan kunde det de alltid... Haha... Nu har man gjort sig duktigt röd till morgondagens julgala. Tar jag på mig min röda kostym så försvinner jag väl helt?!

Hade lite kontakt med Markoolio som ska uppträda på galan imorgon, att vi kanske skulle hinna med och suga på en bira och snacka lite skit efter han kört sitt gig. Skulle ju vara trevligt att få språka lite mer med honom privat, han är en sjukt trevlig person. Normalt sett så har stora artister en rätt dryg attityt mot folk de inte känner, helt förståligt med tanke på hur mycket fans och shit som vill vara "vän". Marko (aka Markoolio) är däremot sjukt trevlig, får känslan av att man kännt honom betydligt längre än vad man verkligen har.

Nu kommer min kära flickvän hem vilken sekund som helst och jag som tänkte styra upp disken innan. Det här blir tajt. Får sluta nu och fortsätta senare... ;) Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

har dom nya rör IGEN!?
kom ju upp en skylt för knappt ett år sen med "nya rör" .. shit. haha.. =)