Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, november 17, 2007

Uppe med tuppen en lördag morgon


Och så kommer självklart straffet för att man somnar i god tid, man vaknar som en väckarklocka halv sju på morgonen. Förvisso kan det vara bra då det finns lite att stå i. Lägenheten ska städas, måste handla mat och en massa dricka till ikväll när Hessel och Elin kommer på middag och uppesittarkväll.
Brännan från gårdagens grill har fått en grisrosa ton, precis som väntat. Grejen är att jag har en sådan intensiv bränna så jag blir alltid lite rödbrun, även om den bruna tonen just nu lyser med sin frånvaro. :) Josephine har gått från likblek/genomskinlig till en mer normal hudton. Hon brukar bli sådär normalt och naturligt brun, så man inte riktigt vet om hon solat eller om hon är brun av naturen. Nu kom min söta flicka med en kopp kaffe, så nu ska vi umgås lite. Men jag tycker att jag gjort en förvånandsvärt grym start på mitt bloggande. Sen kan jag ju inte svara för hur intressant det är att läsa än. Har ni lite tur släpper jag mer och mer här, så ni får ta del av ännu mer hemligheter. :)

Inga kommentarer: