Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 16, 2007

Pimp my blogg

Fy fan va mycket skitfunktioner det finns för att göra bloggen attraktiv. Jag som sysslat en del med data borde ju ha en extremt pimpad blogg, men det här får duga tills vidare. Bloggen har redan stulit 1½ timme av mitt ack så dyrbara liv med ett rätt pinsamt resultat. Ska se om jag inte kan få styr på mobilen så det går att blogga direkt från den också, ska ni nog få se på f-n den närmsta tiden!
Om några minuter ska jag och damen min kila iväg för att grilla oss lite på det ökända solariet Sunvision. Man får garanterat en bränna som varar, förmodligen hela vägen till hudkliniken och ned i graven.
Imorgon har vi för övrigt en trevlig parmiddag, den här gången har vi bjudit in farbror Hessel och hans andra hälft. Vad vi ska bjuda på kan jag ju tyvärr inte skriva här, eftersom det ska vara en överraskning. Inte för att min blogg har speciellt många läsare (än), förutom möjligen min flickvän som noga läser varje ord jag skriver! ;)

Inga kommentarer: