Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, november 21, 2007

Helt sjukt...


Min frånvaro från dagens bloggande beror självklart på att jag pluggat som en dåre till dagens teoriprov. Med tanke på att jag fick boken igår och inte pluggat alls. Ja ja, som ni alla säkert redan förstår så gick det ju vägen. :) Var ju inte så svårt, även om det var en massa skyltar och annat strunt. Nu ska vi fira, i stockholm så klart. Kvällen inleds på Blue Moon Bar med middag på stand-up-klubben Raw. Sedan vidare en sväng till White Room och deras 2-årsjubileum för att slutligen landa på förmodligen sveriges just nu snyggaste nattklubb, Ambassadeur. Ser grymt fram emot detta premiärbesök. Ska försöka hålla er uppdaterade under kvällen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Fredde!

betyder detta att du inte ringer mej nästa gång du vill hitta baststolar? ;)