Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, november 30, 2007

Lobster face

Helt sjukt att den röda färgen inte återges bättre på bilden än den gör. Min flickvän har dock tagit en bättre bild, där jag står med Robin och Kenving. Här pratar vi kontrast. Känner hur hudcancern kryper på mig sakta men säkert... Ska nog skänka några kronor till forskningen, för snart så kan man behöva den mer än man tror. Usch, inget att skämta om det där! Imorgon är det THE day! ;) Jag och fröken Josephine ska till Julgalan med David, hans tjej och hennes kompis. Kommer bli skevt jävla galet. Kvällen fortsätter sen ut på Stockholms gator. Ett planerat stopp är självklart det nyöppnade palatset Blue Moon Bar! Ska försöka att göra en lite större runda än sist och dokumentera denna så gott det går. Natten tillbringas på Elite Palace Hotell.

Inga kommentarer: