Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, november 26, 2007

Monopol IGEN


Ikväll kom Emma på ett oväntat besök. Det tog vi genast vara på och bjöd återigen in våra kära grannar Robin och Cajsa. Nu kan vi ju vara fem personer istället för fyra. Det kommer dock att visa sig inte vara någon strålande omgång för Bilen, dvs mig. På ett antal varv är allt jag lyckas köpa Vasagatan. Inget ont om den gatan så, men vad kan jag göra med bara den?

Elliot var trött efter gårdagen. Vi trodde vi köpte oss lite lugn och ro när Elliot låg och kolla tv till kl 22. Istället fick vi en övertrött kille idag som fick ett mindre utbrott efter att han inte kunde bestämma vilken film han ville ha. Nu hade vi en hysterisk liten pojke som inte var nöjd på ett par timmar, vilket han var övertydlig med att informera oss om. :)

Usch, detta inlägg är skrivet från mobilen. Mina fingrar håller på att dö. Får fortsätta från datorn senare. :)

Inga kommentarer: