Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 13, 2010

Lever på vatten och bröd

DSCN3691 
Låter hemskt, men i dag blev det fan en superdiet. Jag äter i princip aldrig frukost, trots att jag gjort många tappra försök. Det är ju som många säger dagens viktigaste mål, men icke… Har liksom ingen fungerande aptit på morgonen. I dag var jag dock hungrig när jag lämnat i väg familjen, så när jag kom hem bestämde jag mig för att fixa frukost för omväxlingens skull. Vad finner jag, ett tomt juicepaket och ingen yoghurt. Vår kyl brukar i normala fall vara fullsmetad med goda frukostprylar, men i dag minsann när karln i huset skulle ställa till med fest så blev det till slut det ni ser på bilden. Men jag ser det som ett tecken, det är inte meningen att jag ska käka frukost. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha,synd om dig Fredrik..

Fredrik Envier sa...

Tack för ditt medlidande! ;)