Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 13, 2010

Missförstånd vid badrumsinredning ledde till stämning

nazi
En kollega postade denna nyhet på Facebook och jag måste erkänna att jag fick mig ett gott skratt. Läs artikeln för att förstå det otroliga missförståndet. Det slutar med att hantverkaren blir stämd för sitt “konstverk”. Om jag vore hantverkare skulle jag nog både ifrågasätta beställningen och kontrollera den både två och tre gånger, istället för att direkt sätta tänderna i jobbet. Sjukt!

UPPDATERAT: Istället för att ta bort det här inlägget får jag väl bekänna färg. Läste inte tillräckligt mycket och länge för att upptäcka att hela den där nyhetssajten var fejk… Ha ha ha… Så det finns många felaktiga artiklar likt denna att hitta. Tack Antonia som uppmärksammade mig på detta! ;)

Inga kommentarer: