Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, augusti 21, 2008

Det händer grejer med Alex


Alex Lewerentz har samlat mod och satt sig i stolen hos Josephine. Inte för att det är något att vara rädd för... Jag tror jag inte känner till en missnöjd kund som lämnat Josephine, självklart finns det någon idiot som inte förstår sitt eget bästa. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du hade ju långt hår förr i tiden. Hur va de att klippa av de...jobbigt beslut?

Fredrik Envier sa...

Jo, det var faktiskt jävligt jobbigt när jag klippte mig. Men otroligt skönt sen ett tag efter när man vant sig. Så mycket av ens personlighet som sitter i håret. Knepigt de där! :) Tror säkert jag kan gräva fram någon bild...