Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 22, 2008

Nakenbilder på Björn Gustafsson


Sjukt smart och strategiskt drag av flickornas pojkfavorit bland ståupparna. Vad annars kan få flickors kroppar att vibrera om inte Björns avklädda kropp, i en något förskönad muskulatur. Kan inte säga annat än att det är ett genidrag. Han är lätt en av mina egna favoriter på ståuppscenen, så jag unnar han all framgång. Tyvärr missade jag honom när han uppträdde på Raw i stockholm, men det går fler tåg.

Aftonbladet pratar om en jul-dvd som släpps med ovan nämnda komiker. Skönt att de börjar prata jul i Augusti... Kanske ska gå och kolla på pynt någon dag också?! :)

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Mums. Han är även bögarnas favorit. ;) Betnér är inte heller dum. ;)