Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, augusti 18, 2008

Just ja, det var en lördag också! :)

Som ni kanske märkte i bloggen så saknas stora delar av Lördag kväll. Helt korrekt, jag har helt missat att skriva om det, tyvärr. Men bättre sent än aldrig.

Efter fotograferingen på Creative bar det av i full fart hem, skulle göra oss iordning lite snabbt för att hinna ned till 19.30 på Kött kök & bar där vi skulle möta Alex och Malin. Men som man säger, fint folk kommer alltid sent så även vi. Två tidsoptimister kan ju verkligen inte komma i tid. Sena som bara den dök vi tids nog upp på KKB. Där satt självklart Alex och Malin och drack champagne, tjusigt värre. Precis när vi stiger in kommer dessutom två drinkar som vi ringt ni och beställt som plåster på såren. Problemet var bara att dessa drinkar skulle ju kommit INNAN vi dök upp, inte samtidigt.

Middagen går dessvärre inte att beskriva i ord, den är nämligen så god att bara ett besök kan beskriva den. Sällskapet var sjukt trevligt, synd bara att man inte var i toppform efter fredagens strapatser och lördagen hade inte börjat helt milt heller. Josephine drack ju rödvin under fotograferingen och ni vet ju vad man säger om folk som dricker själva, så jag tog mig några glas i ren sympati. Efter middagen bar det av vidare till Plock för en ovanligt stark Gin och tonic, mina vänner påpekade sen att flaskan med tonic stod bredvid. Efter ett tag dök Larsans tjej Anna upp med Wirvla. Färden bar sedan vidare till Pause, som sen skulle visa sig bli den sista stationen. Trött och väl förfriskade av dagens alla aktiviteter bestämde vi oss för att bege oss hemåt.

Sammanfattningsvis kan jag bara säga mycket trevligt och mer än gärna igen.

Sorry för bristen av bilder från denna kväll... :(

Inga kommentarer: