Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, augusti 04, 2008

Vilket galet väder

weather_uppsala
När folk talar om vädret då brukar det ju vara för att man inte har ett skit att säga, vilket förvisso stämmer. Men nu är det ju faktiskt också så att vädret utmärker sig rejält, iallafall på nyheterna och väderkartan. Kolla den här bilden som är från tv4vadret.se, den vill ju tala om att jag har vatten upp till balkongen i princip. Tittar jag däremot ut på balkonger så pissar det lite lätt. Var är mina utlovade översvämningar?! Hoppas att det är mer kaos i landet när man vaknar så det händer något.

Var på en lugn kvällsmiddag hos svärföräldrarna. Elliot var lagom rastlös idag då han hängt med Jossan på jobbet och inte vart på fritids. Märks en sjuk skillnad när han får leka av sig och när han är rastlös. Imorgon ska morsan ha honom över dagen då han inte har fritids och både jag och Josephine jobbar.

Var iväg en sväng till Chili och kollade på en grym soffa som skulle passa in i nya lägenheten. Stor som satan, vilket bara blir asskönt.

Nu ska jag släpa med mig min flickvän till sängen... Puss puss sverige!

Inga kommentarer: