Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 22, 2008

Trevlig helg


Ja, halva helgen iallafall. Tjejen jobbar som ett djur, dag och natt känns det som. När hon väl kommer hem är jag så trött och somnar nästan direkt... För en gångs skulle är det Josephine som muttrar över att jag vill sova. Hms... Jag säger ju iallafall till att jag vill sova, hon slår ju igen sina blå utan ett ord. :) Jaja, det händer inte alltför ofta att jag är så här trött. Tror att det är mycket saker som snurrar i huvudet just nu som gör en trött.
Helgen kommer hur som helst att bli trevlig, den sista delen av den iallafall. På Lördag eftermiddag åker vi ut och ska hälsa på Nellie, som namnet förmodligen blir på den lilla söta nyfödda pinglan ni såg för någon dag sedan i bloggen. Sedan bär färden vidare mot Janne och hans lilla hus bortanför Östhammar. Tänkte tillbringa lördagskvällen där och en del utav söndagen. Trevligt med lite grill och skitsnack och inte minst lugnet...


Inga kommentarer: