Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 26, 2008

Fan vilket underbart väder


Sitter i bilen utanför Josephines salong och väntar. Vädret är så underbart så man vill krypa ur kroppen och hoppa från en bro. Nej, vädret kan ju få vilken glad stackare som helst att bli lite deppig. Känner att hösten måste bjuda på lite saker att se fram emot. Har gått snart ett år sedan Seven gick i graven. Känns som en evighet fast det bara är några månader. Ska ta ni ork och skriva om Blue Moon bar någon dag. Det cirkulerar tydligen rykten om att jag har något med det att göra i Uppsala. Det vill jag dementera totalt. Jag har inget som helst att göra med det som är tänkt att ta plats i de lokalerna i lotus gamla lokalerna.

Inga kommentarer: