Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 22, 2008

Eftersom temat är långhåriga pojkar

fredde20 fredde16
Så får jag väl slänga in lite långhårigt jag med... Nån anonym typ frågade om jag inte tyckte det var jobbigt att klippa av mig mitt långa hår en gång i tiden. Och jo, nog fan var det de... Men ett tag efter när man vant sig var det bara skönt. Kul att kunna ha en frisyr. Nu har jag inte Alex klippt av sig allt hår, utan bara klippt så han kan ha håret utsläppt om han vill (och vågar). Tror dock att modet sätter käppar i hjulet. :)

Inga kommentarer: