Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 08, 2008

Hur fan kunde jag vara så fel?

image

Jag visste om det, men ändå så ignorerade man och sket i det. Sjukaste festen någonsin, mitt på stureplan UTOMHUS. Vad gör man, styr upp en lugn hemmakväll med middag och råkar innan man funderar på att knyta sig slå på webcamen mot stureplan... Se hur tusentals människor står samlade på en gigantisk fest. Stureplan är totalt avstängt för biltrafik och människor står fullkomligt överallt. SJUKT GALET!

Bilden ni ser kommer från webbkameror.se, som sänder LIVE från bland annat Stureplan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är väl en bal på slottet.... :D

Anonym sa...

Det var SJUKT häftigt, men också sjukt jobbigt och kaotiskt... :S USELT planerat, men härligt initiativ och stämning!:)

Anonym sa...

DET VAR SOM UTOMLANDS , HOUSE HOUSE HOUSE, ALLT VAR PERFEKT!!
VAR DÄR!