Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, augusti 26, 2008

Tyskan fälld trots allt


Bilden är tagen från aftonbladet är det väl bäst att säga. Fotografens man ser ni i nedre hörnet.

Att hon skulle bli fälld hade jag faktiskt svårt att tro. Inga riktiga bevis fanns för att binda henne vid brottsplatsen. Men hon valde att ställa till sitt vittnesmål så jävla mycket vilket till slut blev hennes fall. Det hela kommer självklart att gå vidare till hovrätten och säkert vidare till högsta domstolen också. En sådan utredning som denna lär ha fullt av luckor som kan vara till fördel för både försvar och åklagarsidan. Kalla mig ytlig, men jag hade fan delat ut en fällande dom bara av att se henne. Hon ser ju ut som en riktig psykopat på bilderna.

Inga kommentarer: