Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, augusti 08, 2008

Sean Paul får se baksidan av Sverige


Jag lider verkligen med arrangören av Reggaefestival detta år. Enligt en artikel i UNT säljs större delen av biljetterna under de sista dagarna. Med tanke på hur väderprognoserna, eller ska jag säga vädervarningarna sett ut har nog många valt att ställa in sina besök. Även om festivalen har storbesök av Sean Paul, som verkligen får se baksidan av Sverige. Grått, blött och lerigt så misstänker jag att siffrorna för festivalen i slutändan kommer att lysa rött, rött och åter rött. Åkte förbi leråkern imorse, då det regnade så hårt att man knappt kunde se ut på fältet där alla tappra krigare som envisas att bo i tält. Kan knappast tro att det finns ett torrt plagg kvar i dessa tält. De som lyxat till det med husbil eller husvagn har det sannolikt en smula bättre. Såvida inte solen börjar skina så kommer jag dessvärre inte att sätta min fot på områden, om inte frugan envisas enormt då dvs. Tror dock att leran kommer vinna kampen här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ditt långa svar :)

Ja då får man bara säga grattis till nya lägenheten då. Låter ju jättebra trots någon kvm mindre! Deesutom är ju Slavsta så fint.