Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, augusti 23, 2008

Mellanöl


...så tro inget. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hört något om att det är Jens & Patrick som ska öppna Blue Moon Bar, stämmer detta!?
Blev jävligt besviken, trodde att du hade ett finger med i spelet!

Fredrik Envier sa...

Nej, jag har inget att göra med det som komma skall i de lokalerna. Förstår att du blir besviken, jag är ledsen över det. Kanske är läge att skriva att jag inte har något med det att göra, då det verkar gå en hel del rykten.