Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, maj 06, 2009

Allt har gått bra


Återkommer snart med lite mer info.

20 kommentarer:

Jessica sa...

Åh grattis till bebis..

Anonym sa...

GRATTIS!!! så underbart

BAZE sa...

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Stort GRATTIS till er alla!!!!!!!

sophié sa...

Grattis! Gud va roligt! :D

Elin sa...

GRATTTTIIIS! Vad fin hon är! :) Det där gjorde ni bra ;) Hälsa Josse så mycket! :)/ Elin

Robban sa...

STOOOOOOOOOOOOOOORT Grattis till er båda! När får jag bjuda på cigarr?? / Robban

Jeanette sa...

Jag har kollat era bloggar typ var 5:e minut hela morgonen. Och nu vips så fanns Sindy med på en bild!!!
Jag började gråta! Så liten och så söt! Vad skönt att allt gick bra! GRATTIS!!!!

Elliot sa...

Stor Grattis!! Gud såå söt hon är!Elliot längtar efter sin lillasyster =) Kram på er! /Mormor Anna-Lena,Elliot o Johanna o Neo

Anonym sa...

Stort GRATTIS pappa Fredrik!! :D

Anonym sa...

ETT STORT GRATTIS TILL ER,,KRAM KRAM FRÅN lUDVIKA

Fröken Söderlund sa...

GRATTIS!!!
Jag är så glad för er skull.
Massor av kramar

Anonym sa...

Men gud vilken söt liten tös:) Läser både din o Josephines blogg o tycker det e super kul att ni äntligen har fått eran lill tjej... Jätte stort stort GRATTIS till er:) o all lycka.../Anna

Alejandra sa...

Hej Fredrik,
Måste bara säga att jag tycker om att läsa bådfe din och Josefins blogg och tycker ni är sååå underbara!
Ni känner inte mig och jag känner inte er egentligen men läser eran blogg dagligen och tycker ni verkar vara sånna trevliga personer och som är så otroligt söta mot varandra!
Vill bara önska er lycka till mer Sindy och grattis, för idag har du blivit pappa!!!

ni är stört sköna!

en prinsessas vardag sa...

Men gud så söööööt!! Världens största grattis till er från mig och Kenneth!!
stor kraam!!

Carina sa...

Grattis pappa Fredrik!!!

Rickard Hammarberg sa...

Grattis gubben :) hojta när ni orkar ha besök!
Kram Rickard H

Marcus sa...

Grattis!

Tessan sa...

åååh grattis
kraam

Cribba sa...

Stort grattis till er båda.. =)