Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, maj 22, 2009

Svärföräldrar på besök


Var det tänkt, men det slutade med att vi blev själva med ett par flaskor vin, lite kex och Talang 2009. :(

6 kommentarer:

BAZE sa...

Och den stora frågan; Vad är biktigt för dig?

Anonym sa...

har elliots pappa med valet av restaurang att äta på -- något att göra med hans connection till just den restaurangen? lite inside nyfiken fråga... om du inte förstår så gör det inget=) Kram smulis

Fredrik Envier sa...

Hej Smulis! Jag är inte riktigt med på den frågan. Allra helst inte eftersom den kom till det här inlägget? Jag känner att du MÅSTE utveckla, för jag är nyfiken nu.

Anonym sa...

Ett par flaskor vin ?? Vad händer om Sindy får andnöd när ni 2 har delat på 1 par flaskor vin ?? väldigt stor mängd. Måste fråga , vad är syftet med allt drickande ??

Fredrik Envier sa...

Josephine drack den här kvällen 2 glas rosé. Jag drack lite mindre än en flaska rött. Ingen av oss drack i berusningssyfte, utan som sagt satt framför teven och tittade.

Syftet med allt drickande? Vart kommer du ifrån grottmänniska? Det är väl för fan fullt normalt att kunna dricka några glas vin framför teven?

Skulle hon fått andnöd skulle vi gjort precis som sist, ingen skillnad! Så vad är problemet?

Anonym sa...

jag kan inte förstå att du ens försvarar ert drickande?HUR kan man vilja chansa när man har en sån liten? Jag förespråkar inte heller totalt nyktert levene resten av sitt liv bara för att man får barn..men det absout första bebis tiden när så mkt kan gå snett ändå...plötsligspädbarnsdöd tex..och framförallt när er bebis redan fått andnöd??..HUR kan ni då fortsätta att dricka?och bägge två?drick varannan gång åtminstonde så en av er är i nyktert tillstånd om något skulle inträffa..man kan väl lyxa med ett glas vin till maten 1-2 ggr i månaden när man ammar...inte ett par ggr i veckan?Oavsett om man ammar..Och vad är viktigtast?? Man skulle väl GE UPP ALLT för sitt barn?är det inte så det SKA va egentligen...???helt sanslöst att vem som helst får skaffa barn....K.L