Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, maj 18, 2009

Ballar av stål – bluff och uppdiktat!

satan
Snacka om less jag blev när jag läste artikeln “Ballar av bluff”. Det visar sig att många av inslagen i det smått sjuka programmet Ballar av stål visat sig många gånger vara uppdiktat och ren bluff. Ett av de mest galna grejerna var ju när Martin Sonneby hejar på FEL LAG utanför en krog fylld av supportrar. Se själva inslaget nedan, om ni inte sett det tidigare. Sjukt kul, tills man fick veta att de gjort omtagningar i samråd med krogen och då förmodligen även gästerna. Hmm, tvekar på att kommande program kommer vara hälften så kul med detta i bakhuvudet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va?! Vad kasst..det visste jag inte,då blir det ju inte lika kul att se längre :(