Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, maj 15, 2009

Duktig mamma Josephine


Hon är så duktig min flicka. Hon tycker ju det är jobbigt att skicka fram brösten på offentlig plats. Men igår gjorde hon det på McDonalds som hon inte gjort annat i livet. Hon tycker hela ammagrejen är jobbig, men jag får känslan av att hon börjar vänja sig. Jag är iallafall stolt över henne. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Amningen e värdelös o överskattad men funkar det så är det ju kanon...Men ingen katastrof med flaska!!! / En som VET!!!!

Angiie sa...

Jag kan inte göra annat än att hålla med anonym, men sen har jag inte haft en bra början med den heller, det kanske Josephine faktiskt fick!
Jag skulle dock ha allvarliga problem med att amma bland folk, åker hellre hem eller sätter mig i bilen eller annat.
Tur att Thomas mest bara gillade att klämma på tuttar ;D