Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, maj 11, 2009

Presenter från Adde och Caroline


Ett par rosa byxor i velour, en rosa body och min favorit, en body med Barbafin på. :) Tack!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Då har hon två Barbafin bodysar då :)
Hoppas det inte var i samma lilla storlek som jag köpte förrut....
Josse kanske t.o.m har städat undan den jag gav henne. Men tanke på att det var några veckor innan Sindy anlände ;)
Men hon lär ju iaf spy ner det mesta så det är väl bra att ha lite ombyten haha!

Hoppas vi kan ses imorrn!?!