Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, maj 28, 2009

It all about collection vuxenpoäng


Sorry för ett litet blogguppehåll, gårdagen liksom försvann. Det var nämligen dags att samla in lite vuxenpoäng i mitt annars omogna liv. Elliots skola hade nån gathering där alla föräldrar skulle spela brännboll mot ungarna. Självklart ställde man upp för att inte framstå som dålig förälder. Josephine hade gjort mackor och blandat oboy i en flaska. Så det vart en liten picknick också... Satan så mycket energiska barn...men de var trevligt. Torskade med 3 poäng mot ungarna, hur det nu kunde gå till? :)

Josephine valde att ställa sig i bakgrunden och vara snygg morsa bara... Hon passar faktiskt jäkligt bra till det, att vara snygg alltså...morsa också för den delen.

Efter brännbollen så öppnade himlen sig och gud tömde ett antal badkar med regn över oss. Blev dyngsura på en joggingtur på 50 meter. Eftersom klockan sprungit iväg så bestämde vi oss för att käka på McDonalds, det är ju faktiskt inte lika ofta längre. Adde, Noelia och Minelle gjorde oss sällskap. Provade på McFeast chili eller vad den heter, bra tryck i den och god som fan.

Adde övertygade mig att följa med honom hem en sväng på några groggar och prata lite skit. OJ OJ! Alkohol igen?! Hemskt va? Följde med och satt och snacka lite skit i nån timme, kollade på en fyrhjuling som han är sugen på att köpa på nätet... Var lite skeptisk till att han skulle köpa en automat, känns som man vill ha manuell på en motorcykel...men vad vet jag?! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min pojkvän har en fyrhjuling som han vill sälja =)

Fredrik Envier sa...

Jag ber han ringa dig...eller...nej just ja... du valde att vara anonym! :)

Anonym sa...

Det är ju inte så att jag tänker lägga ut mitt nr här;) men om din vän är intresserad så ska vi nog kunna ordna nåt:)/Emma

Fredrik Envier sa...

Gör så här då. Be din kille maila ak.997@hotmail.com med information om fyrhjulingen. Släng gärna med lite bilder så får de ta över därifrån. ;)

Anonym sa...

Kanon:) /Emma