Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 08, 2010

Almtuna-Rögle 2-0 efter första perioden!


Min svåger Robin är på plats i Gränbyhallen medans jag själv bevakar matchen via superhögupplöst ondemand-material från viasat! ;) Får höra via rapporter att stämningen är på topp i hallen. Här hemma hos pappa Fredrik är det stillsamt. Funderar dock att knäcka en öl för stämningens skull.

Förlorade dessutom en vän på Facebook pga mitt ivriga statusuppdaterande. Christian Remröd, du blir ihågkommen som en skön snubbe...

Inga kommentarer: