Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 02, 2010

Då är ändå kylen välfylld efter


Trots rensningen är kylen jäkligt välfylld efter att man slängt ett halvt kylskåp. Dessutom ska det in en kalkon någonstans i detta...
Nej, nu ska jag ta mig en dusch och bege mig till MediaMarkt för att se vad de har att erbjuda oss Uppsalabor. :) Blir ju jävligt skoj sen när även NetOnNet öppnar lagetbutik i höst. Pratas om att Elgiganten kommer få det svårt, men vad händer med Siba, Onoff och Expert undrar jag?

2 kommentarer:

Sara sa...

Om MediaMarkt satsar på att vara pyttepyttelite mer serviceinriktade än Elgiganten (här krävs inte mer än ett litet leende för att överträffa EG) så kommer det antagligen gå riktigt bra för dem... :)

Anonym sa...

Vilken kulinarisk skattkista. Här frodas e-ämnena..En orgie i smakförstärkare Mmmm jummy....:S