Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 02, 2010

Storhandlat?


Nej då, inte alls! Jag har rensat ur kylen med sånt som ska slängas. Sjukt vad mycket grejer man har i kylen som borde skickas.

5 kommentarer:

Morsan sa...

Duktig du är min son...välbehövligt :) Kram på dig.

Anonym sa...

Har en fråga varför inte slänga effter hand??

Fredrik Envier sa...

Jo, man kan väl tycka att det lättaste är att slänga lite efter hand... Men nu är det så att saker har en förmåga att komma längre och längre bak...plus att man går inte och scannar av kylen varje dag efter gamla matvaror. Jag dessutom är inte så kinkig med datum om man jämför med Josepnine... :) Men visst, var viktigpetter du! =) Ha ha ha...

Anonym sa...

Har du inte armar så dom räcker in då?

Fredrik Envier sa...

Jo, om jag visste att det låg en gammal matvara där så. Men tyvärr så har jag inte memorerat hundratalet matvaror i kylen. Det är dock inget problem att rensa ur kylen med jämna mellanrum, var bara en liten reflektion detta...så behåll lugnet! ;)