Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 02, 2010

MediaMarkt avklarat




Så ja, då hade man betat av den nya elektronikkungen i stan, MediaMarkt. Vansinnigt stort utbud måste jag säga... Sjukt trevligt! Klarade oss därifrån utan att köpa något.



Betade även av Toys 'r us och Cervera innan vi drog till Mariannes för en kebab!



Nu är vi hemma igen och Sindy har fått en iförskämt stor tallrik med gröt, så hon sover ruset av sig as we speak! Jag börjar fan bli trött jag med... Kanske ska sova lite... ;) Just jävlar, Almtuna spelar mot AIK kl 16. Får man inte missa...

Location:Sverige

Inga kommentarer: