Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 22, 2010

Apropå Sindy


Apropå den här lilla vilden. Igår natt då var det fan ingen lek. Hon vakna en stund innan tre, Josephine gick upp eftersom jag skulle upp och jobba. Efter en halvtimme och en klarvaken börjar även jag kvickna till. Josephine ledsnar efter ca en timme vid hennes säng och flyttar in henne till oss. Sova hos mamma och pappa måste ju ändå vara det bästa, eller? Nej, inte för Sindy... Hon fortsätter och leva om, klättra och busa. Hon får lite nattmat, trots att vi har slutat med det för längesen. Sen fortsätter det tills vi ska gå upp i olika former... Kul förutsättningar för en arbetsdag, NOT!

[BILDEN BORTTAGEN]

Min dag börja nämligen så här, fick mig ett antal bärbara att packa upp och installera...i källaren. Fördelen var att jag fick stå och vara själv i ett svalt utrymme, med andra ord svårt att somna.

[BILDEN BORTTAGEN]

Vid dagens slut såg det ut så här, ett antal fler bärbara, tror det sluta på totalt 14 stycken...
Inte det mest glamourösa konsultjobbet, men passande för dagen...

Nej, nu ska jag ta hand om min dotter. Adjö!


Uppdaterat: Som en flitig läsare påpekade så är det förbjudet att fotografera på Phadias område, sannolikt än mer opassande att lägga ut på nätet. Så jag tar flitigt bort dessa foton omedelbums.

6 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Det är strängt förbjudet att fotografera på Phadias område

Fredrik Envier sa...

Nu när du säger det så, ja...det är det. Men detta är ju i lokalerna, inte ute på området där fotoförbudet gäller... Men jag kan ha fel! :) Jag fota tack och lov ingen företagshemlighet... ;)

Fredrik Envier sa...

Börjar nästan misstänka att du är en av våra medarbetare i huset?! Tog bort bilderna hur som helst. ;)

Eva-Lena sa...

Stämmer jag jobbar på avdelningen du är på. Men jag är föräldraledig just nu.

Fredrik Envier sa...

Aha, skoj... Blir ju väldans nyfiken på hur du hittade min blogg. Då misstänker jag att det är dig jag delvis täcker upp för? :)

Eva-Lena sa...

Har läst den rätt länge. Börja läsa din tjejs blogg först sen din. Antar att du gör en del av mitt jobb