Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 16, 2010

En inneboende har dött!

Jo, det är sant! Josephine träffade på honom i förrådet bakom tvättstugan. Han verkar dött en smärtsam död, krampaktigt. Han (eller hon, jag kolla inte) var dessutom stenhård, kanske käkat för mycket fogskum?!





Josephine tog det väldigt hårt... Stod paralyserad och var för en stund inställd på att flytta. Jag föreslog att vi skulle skaffa några möss som sällskapssjur, så hon skulle vänja sig. Det förslaget fick jag dock inte mycket för...





Vidare har vi städat ikväll, förberett lite för Adde och Caroline Karlsson med familj som kommer på middag imorgon... Ska bli trevligt!







2 kommentarer:

Linda sa...

stackars liten ,den var ju jättesöt =(

Anonym sa...

fixa en katt,den håller rent från dessa små sötisar..