Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 29, 2010

Kö på bolaget?

Jodå, man var inte ensam att vilja in på bolaget. Nu hade jag dock
sån satans tur/skicklighet att jag "missa" kön med nån liten minut.


För den som inte ser sträckte sig kön bort till Akademibokhandeln i Gränby C.

3 kommentarer:

Anonym sa...

på stenhagens bolag var det ingen kö alls, åk dit nästa gång, ett litet tips

Fredrik Envier sa...

Nej för helvete... Hellre torkar jag ut på Valborg än åker till Stenhagen eller Gottsunda! ;)

Anonym sa...

Vad är det för fel på stenhagen om jag får fråga?