Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 26, 2010

Grillkväll!

Josephine hade förberett för en liten grillkväll. Gulligt, men det blåste som satan och engångsgrillen hade lite svårt att klara av allt köksjobb... ;)


Vart en liten kompromiss, men det vart gott till slut ändå.


Visst är hon söt min lilla grillflicka?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Varför har man engångsgrill när man bor i villa?

Fredrik Envier sa...

Jag tyckte det var lite kul att visa det, just för att vi inte är så mycket mer än alla andra, eller ens försöker tro det... Vi har helt enkelt inte haft råd att köpa den grill vi (mest jag) vill ha. Vi kommer nog inte ha kolgrill alls...

Anonym sa...

Har fredrik vissa likheter med fredrik i solsidan? Haha leve grill fetischismen. :)

Fredrik Envier sa...

Hade jag haft mer pengar hade jag nog vart väldigt lik honom... Hahaha, skulle nästan våga gå så långt och säga att han är en förebild. Men så långt går jag inte... ;) Ha ha ha... :)

Anonym sa...

Är det fiskbullar??

Fredrik Envier sa...

Det hade väl varit något om det var fiskbullar... ;) Men så illa är det inte. Det är champinjoner, lök, paprika och lite gött. :)