Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, april 01, 2010

God morgon Fredrik


Det här är något av det vidrigaste jag vet... :( Har inga problem att städa ett skitigt kök, men sånt här får mig att bara vilja skita i det. Disktrasa indränkt i filmjölk... Usch!

5 kommentarer:

Anonym sa...

fyfasiken,detta är ju inget vidare..

Morsan sa...

Usch och fyyyy...det där såg inte så trevligt ut... Skääärpning...

Anonym sa...

SNUSKIGT!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

varför visar du detta snusk?

Fredrik Envier sa...

För att mitt liv kanske består av annat än champagne och vackra damer? Det här är också en del av mitt liv, precis som bajsblöjor och annat.