Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, april 23, 2010

Dagens look-a-like – DJ Hångel <-> Joakim Bech

Inte för att jag brukar publicera såna speciellt ofta, sist var väl mig själv och Dr House. ;)

Här kommer en i alla fall, som slog mig precis!
bechhångel 
Båda dessa herrar är bekanta till mig, en av dem är dock mer känd från serien Sandhamn som går på teve. Visst fan är de skönt lika. ;)

Inga kommentarer: