Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, april 12, 2010

Tomten börjar ta form

Började nytt uppdrag i dag hos ett företag som heter Phadia. Eftersom det var första dagen så bestod största delen utav att få passerkort, konton och inloggningar överallt samt att läsa tonvis med dokumentation för att få en uppfattning om deras miljö och hur allting ser ut hos dem. Pga det massiva “pluggandet” så slutade jag lite tidigare, vilket passade utmärkt eftersom tomten behövde skötas om.

20100412875

20100412876
Så nu har vi tillbringat de senaste timmarna med att krattat löv, rensat ogräs och fixat till med den befintliga uteplatsen, som förvisso inväntar en större uppgradering. Fick lite nya sköna idéer om hur den skulle kunna ta form, för att vi ska få ut mer av solen… Ska försöka hitta någon som kan skissa upp detta så man får en känsla av hur det skulle se ut… Nån som är duktig med pennan och vill komma och rita av vårt hus samt en framtida uteplats? ;) Jag bjuder på något gott att dricka och äta… He he! :)

Ska se om jag kan smyga ut och ta lite bättre bilder i morgonsolen, på lite avstånd så man får lite mer känsla över hur huset ser ut…

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej.. Fredrik, tror du på spöken?? Anledningen varför jag frågar e för att jag har följt din o Josephines blogg ett tag o på en del bilder som ni lägger upp så kan man se som runda skuggiga ringar som kallas orber.. Du kanske vet det redan, men det sägs att orber e nån slags ande/spöke o dom visar sig som runda skuggiga ringar på fotografier... har sett att ni ibland har det på foton brevid er.. coolt tycker jag läskigt tycker endel:) så ska man tro på det så har ni nån som vakar över er:) /Anna