Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juni 09, 2009

Lunch på Le parc


Lyckades få till en lunch med min flickvän, vilket i känns lite lyxigt. Vi tog oss iväg till Le parc för att sitta i solen och avnjuta en (kanske i dyraste laget) god lunch. Skickade ett SMS till Carina som jobbar där om att vi var på ingående och att röda matten skulle ut, främst för prinsessan Sindy som var med. "Vad trevligt! :)" får jag till svar från Carina. Väl på plats så lyser hon med sin frånvaro och Sindy blev självklart besviken då det här var hennes andra försök att få visa upp sig för Carina.

1 kommentar:

Carina sa...

Men va fan...jag trodde ni skulle äta på kvällen=(