Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

måndag, juni 29, 2009

Jossan på möhippa och jag själv rymde ut till Storvreta

dagenefter
I lördags var Josephine på Carolines möhippa, ute och svirade på stan för första gången på allvar sedan Sindy kom till världen. Lite oroväckande med första fyllan, men jag förträngde de känslorna och drog mig ut till Adde som var lämnad ensam ute i villan då hans blivande (dvs Caroline) var ute och svirade med princesskrona på huvudet. Adde hade sin blivande frus systers man på besök med deras gulliga son Neo och deras dotter Tindra. Vi grillade, lyssnade på musik och drack lite öl. Sjukt skönt att kunna sitta ut till sent på natten utan att det stör det minsta lilla. Utomlandskänsla på allvar!

Sent på natten dök även min fru ut i delad taxi med Caroline och Jessica (Carros syster). Tillbringade större delen av söndagen ute hos dem i Storvreta för att senare på eftermiddagen bege oss hemåt.

Den här veckan fyller Josephine år, ångestladdat eftersom jag alltid ställer så höga krav på mig själv så det riskerar i att inte bli någonting... :( Vet ju hur viktigt det är för min lilla prinsessa att få fira sin födelsedag... För alla som inte vet, så fyller hon den 2:a Juli, så det är bara att SMS, ringa och skicka gratulationer och blomsterbud. Hon är värd varje liten blomma! =)

Inga kommentarer: