Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

onsdag, juni 03, 2009

Tack älskling!!!

Jag fyllde ju år igår, för dem som missat det. Inget att slå på trumman för direkt med tanke på att det var 10 år sedan jag fyllde 23 år, nämligen det året jag stannade på i skallen ungefär. Evigt 23 alltså…

mattefredrik
Josephine hade planerat en barnledig kväll med middag på Kött kök & bar. Det är verkligen något som jag sett fram emot så otroligt länge. Nu kan man ju tycka att vi borde kunnat gå hit fast Josephine varit gravid, dock har inte Josephine haft något intresse i att vara ute och äta på lokal när hon kännt sig tjock och ful. Att min åsikt varit en hel annan har inte spelat så stor roll tyvärr.

DSC05859
Nu är hon dock mer och mer lik sig själv, min flicka som jag blev kär i en gång i tiden. Igår fick jag se en glad Josephine som var avslappnad, sig själv och lycklig. För att återgå till middagen, Josephine hade bjudit med sin frisörkompis Helen och hennes kille Matte aka Mäklar-Matte. Matte och jag tryckte en varsin oxfilé på 300 gram och själv tog jag västerbottenpuré medan Matte tog potatisgratäng. Så brutalt jäkla gott så man kunde dö. Inled även middagen med en Dry Martini, medans Josephine och Helen sög i sig en varsin Cosmopolitan. Matte själv körde bil och fick hålla sig till cola.

josephinehelen
I present av Josephine fick jag en tattueringstid, dit vi ska åka båda två och tattuera Sindys namn på kroppen. Känns som att det är dags för henne att göra entré på min kropp. Har tänkt köra en färgtattuering i lite old school-stil, typ som Ed Hardy… Har dock lite problem att hitta ett vettigt motiv, så vi får se hur det går. 10:e juni ska det ske iallafall! Nån som har tips om vart jag hittar bra Ed hardy tattos, eller möjligen liknande old school-grejer så skriv en rad.

DSC05858
Såg ett annat “kändispar” på KKB, nämligen Alex och Malin, samt Alex mamma…tror jag om jag inte fatta det fel. Har ett par stalkerbilder på dem nu vid det här laget. Sist snappade vi Alex när han dukade upp bord utanför Gillet. Känns rätt kul att leka stalker, kanske ska börja stalka någon på riktigt… :)

3 kommentarer:

Charlotte sa...

GRATTIS!
C

Anonym sa...

GRATTIS I EFFTERSKOTT.KRAM FRÅN MOSTER..HIHI

Rickard Hammarberg sa...

blääää :(
fyfan va dålig jag känner mig nu..
ett grattis från grannhuset i efterskott iaf...
/Rickard