Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

torsdag, juni 25, 2009

Fetish för bebisbajs


Jag tror jag nämnt det förut, men det finns anledning att göra det igen. Det är nämligen så att jag misstänker att min flickvän blivit överförtjust i bebisbajs. Alltid när hon byter bajsblöjor på Sindy så händer det alltid spektakulära bajssituationer. Igår så toppade hon det hela alldeles extra, därav detta inlägg. Sindy är lite trög i magen, så hon knorrar rätt mycket men till slut så släpper det och då kommer det med besked. Josephine kör då en taktik där hon så fort hon bajsat lite tar av blöjan och ska börja byta. Det som händer då, vilket man borde kunnat förutse är att Sindy fortsätter ju göra sin behov då hon inte är klar på långa vägar. Då utspelar sig dessa kaosartade bajsscenarion. Normalt sett brukar det hålla sig med att hon bajsar lite på skötbordet och möjligen på Josephines tröja om hon får riktigt bra fart i grejerna.

Igår höll Josephine upp Sindy, så hon bajsar ned på golvet istället. En rejäl klick ligger farligt centrerat mitt i badrummet. Samtidigt som detta pågår står hon med telefonluren mot örat för att ställa några frågor till sjukvårdsupplysningen. Tipsar henne dock om att lägga ifrån sig telefon och ta det när hon är klar med Sindy, vilket hon vägrar. Säkert något med att påpeka att kvinnor kan göra fler saker samtidigt, något som män absolut inte kan. Några minuter senare visar hon dock att även tjejer har svårt med fler saker samtidigt då hon ropar panikartat från badrummet... - HJÄÄÄLP...jag trampade i bajset...kom och hjälp mig Fredrik.

Pjhuuu, jag har nog aldrig skrivit så mycket om bajs i ett inlägg som nu... Får det vara nog i några veckor tills nästa gång. Hoppas ni dock såg den här kaosartade och smått underhållande situationen. För den som bryr sig om Sindy var hon hur lycklig som helst genom hela förloppet, för att inte tala om efter när hon blivit av med alla slaggprodukter.

2 kommentarer:

Carina sa...

Hahahahaha....

Anonym sa...

Välkommen till familjelivet..:)