Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juni 12, 2009

Min snygga smala fru


Som ni vet så var Josephine höggravid för 5½ vecka sedan, det kan man knappast tro när man ser den här bilden. Hon kommer säker mörda mig, fritera mig och dra loss mina naglar med tång för att jag lägger ut den här. Men hon ansåg att hon såg tjock ut och att magen putade ut. Hon är ju hur läcker som helst, eller?

4 kommentarer:

Mia sa...

Jo det kan man ju lätt säga!! As fin brutta!!

Josefin sa...

Men jag älskar dig,och tycker du e snäll som skriver/tycker så..blir glad faktiskt..även om jag visst har putande mage...Puss

Alexandra sa...

Satan va snygg hon är.. inte sjutton kan man tro att hon nyss kläckte ur sig lilla Sindy. =) och vadå rund om magen? Vackert Josephine!

Jeanette sa...

Väldigt fin & sexig ;)