Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

söndag, juni 21, 2009

Omväxling förnöjer

image-upload-120-748913
Att jag har en vacker fru, det är inget jag behöver tjata om. Tyvärr så glömmer man nog bort ibland hur lyckligt lottad man är, att ha en sådan skönhet. Nu har min flicka bestämt sig för att piffa till sig lite extra. Idag har jag fått en flicka med två prinskorvar till läppar… ;) Slutresultatet ska självklart inte se ut som på bilden, men det är ju lite kul att visa hur det faktiskt ser ut nu. Stooora läppar kan man säga!

Måste snart fundera på vilka ingrepp som är aktuella för min egen del. Kanske ska börja med att byta ut innanmätet. Liksom lättare att byta hela motorn än att reparera allt…

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill man utsätta sig för det där frivilligt?