Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

tisdag, juni 16, 2009

Regnväder på väg in i lägenheten


Hur seriöst känns det här egentligen. Det regnar så jävla mycket ute så det läcker in, på ett jäkligt udda ställe dessutom. Well, efter regn kommer solsken som man så fint säger. :)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ser ju inte så bra ut det där =S Har ni hemförsäkring på hela bostadsrätten eller bara för lös egendom? Jag fick nämligen veta häromdagen att min hemförsäkring från folksam bara täckte lös egendom i lägenheten fast jag trodde den täckte allt så då blev man lite skrajsen =S Det man kan kolla också är väl om föreningen har en kollektiv hem/bostadsrättsförsäkring.

Surt när det blir sådär, eran lägenhet verkar ju ändå relativt nybyggd?

Anonym sa...

Dags att klaga hos hyresvärden kanske??