Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juni 19, 2009

God morgon Sverige plingelingeling


För att fatta hela rubriken så bör du nog vara 32+ någonting. Vet inte om jag har så mogna, oj förlåt, gamla läsare. :) Någon?
Vi har konstaterat att Sindy är väldigt lik Skalman i Bamse. Hon har verkligen sin mat- och sovklocka. Sen finns det ju fler liknelser. Hon har nästan inge hår och ingen haka. Nu verkar det som att lite över 3 timmar är det som gäller, sen ringer matklockan. Sovklockan ringer oftast ganska fort efter matintaget. Nu ska jag försöka få min sovklocka att ringa igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

japp någon här :)