Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, juni 12, 2009

Ett glas rödvin


Älskar att ha mängder av rödvin hemma. Så gott att kunna ta ett glas när man känner för det. Inte ett dugg dåligt samvete eller sämre förälder känner jag mig heller, tvärt om, är stolt över att jag är som jag är. :)

4 kommentarer:

Fluffytush sa...

Såklart att man inte är en dålig förälder när man dricker vin. Dock så kanske man inte ska dricka varje dag eller i massor med mängder. Som sagt så ska man inte ge upp allt för att man får barn. Dock kanske tagga ner lite på partylivet =)

Fredrik Envier sa...

Inlägget är självklart medvetet provocerande... Jag kan erkänna att jag faktiskt druckit ETT glas vin flera gånger den här veckan. Dvs totalt över veckan så säkert en flaska. Har inte vid något av dessa tillfällen druckit mig berusad, utan just ett glas vin på kvällen när man sätter sig ned.

Partylivet har verkligen taggat ned enormt, och jag längtar faktiskt till att få gå ut med min vackra hustru! :)

Anonym sa...

GO BOy!!!!!!

Fröken Drake sa...

Fotsvamp,fittsvamp,trattkantarellsvamp...det spelar ingenroll...vi kommer imorrn!