Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

lördag, oktober 17, 2009

Another day in paradise


Som Phil Collins skulle sagt. Fan vad jag älskar att få vakna upp till att ligga och mysa med den här lilla skrutten. :) Jag är så lycklig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför sover du bort dina dagar,du har ju familj?

Fredrik Envier sa...

Sover bort mina dagar? Om jag går upp tidigt alla dagar då jag jobbar och även går upp vid femsnåret de dagar då jag är ledig och matar lillmänniskan? Ska jag ha dåligt samvete för att jag ligger och drar mig i sängen? Josephine är morgonpigg av sig och älskar morgonen, så jag passar gärna på att sova lite extra då.
Sa jag att jag är 33 år och gör lite som jag vill? ;)

Anonym sa...

Det kan ju så va då,men du festar ju en del så det kan ju va det som gör att du inte går upp tidigt heller.