Värt att veta om Fredrik och hans bloggande...

Bara så du vet är jag egentligen en motståndare till bloggning. Men precis som det finns motståndare till den überpopulära sajten Facebook, så finns det ju motståndare till bloggning. Gemensamt för dem båda är väl att alla någon gång faller dit. Skälet till motståndet är just privatlivet, vem har med det att göra förutom jag själv? Varför heter det annars "privat"? Då är det ju bara "livet" kvar...

fredag, oktober 09, 2009

Hur skön är inte den här?


Jag älskar sånt här, inte chips i sig alltså utan just när det kommer nya smaker. Nu har det kommit rätt många smaker på senare tid, men innan dess så var det ett antal smaker som man levt med sen barnsben. Hörde på radion för någon dag sen att de prata om Estrella Sourcream och Bearnaise, tyckte mig höra fel och trodde att de var deras dip med liknande namn som för övrigt är jävligt god. Man kan inte tänka sig att bearnaise ska göra sig bra som dip, men den är så mycket smalare (mindre fet) än vanlig bea, så det smakar faktiskt jäkligt gott. Hur chipsen smakar vet jag dock inte än, men kommer att veta senare ikväll.

Ska kolla på Idol, äta lite gott. Har bunkrat upp med lite löjrom i kylen och en laddning tacos som vi kan äta hela familjen. Löjromstoast kan vi mumsa på när barnen somnat och ta oss en öl eller två. Köpte även lite goda ostar och TÄNKTE köpa kex, tyvärr glömde jag kex och nu har jag bara ost... Hmm...kul!?

Förhoppningsvis slutar min sexiga donna i vettig tid i dag så vi kan hämta upp henne från jobbet och påbörja aktivitet Fredagsmys! ;)

CORRECTION!!!!
Jag noterade precis när jag provsmakat chipsen och noterat att det inte alls var Estrella utan OLW. SORRY alla läsare, Fredde har felat!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå,ja det kan ju va nått,till o med gott,,kram på er där..moster